Bestelling & Betaling

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Om je op de hoogte te houden van de status van jouw bestelling, stuurt WAAR je na elke stap in het bestelproces een bevestiging van de laatste status.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact op met WAAR Utrecht, wij helpen je graag verder!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ben je na het plaatsen van je bestelling van gedachte veranderd? Wil je de bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met WAAR Utrecht.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons betalen op de volgende manieren:

  • iDEAL (via de aangesloten banken)
  • Paypal
  • Creditcard ( VISA, MASTER CARD en American Express )
  • Bancontact

Kan ik met mijn cadeaukaart betalen?

Het is helaas niet mogelijk je cadeaukaart te gebruiken als betaalmiddel in onze webshop. Wel kun je betalen met iDeal, Paypal, Creditcard ( VISA, MASTER CARD en American Express ), of Bancontact.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

De verzendkosten variëren, naarmate je uitgave bedrag oploopt. De standaard verzendkosten zijn slechts €5,95 ongeacht het gewicht of afmeting.

Voor bestellingen boven €35,00 zijn de verzendkosten gratis.

Wanneer je ervoor kiest om je bestelling af te halen in de winkel, betaal je uiteraard geen verzendkosten.

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

Het is helaas niet mogelijk om te zien of een product in de winkel op voorraad is. Je kan ons daarover bellen.

Ik heb wel een orderbevestiging gehad, maar geen betalingsbevestiging. Wat nu?

Heb je betaald met iDEAL? Dan ontvang je een betaalbevestiging. Controleer even of het bedrag van de rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Is jullie hele assortiment ook beschikbaar in de winkels?

Alle artikelen die hier te koop zijn kan je meestal gewoon in de winkel op lijnmarkt 21 (WAAR Utrecht) bestellen.